Per 14 dienų nuo prekės pristatymo, Jūs galite grąžinti/pakeisti mums jei pastebėjote prekės trūkumus. Grąžinamos prekės turi atitikti šiuos kriterijus:
Prekė negali būti naudota, ji turi būti nesugadinta ir nepraradusi savo vertės.
Grąžinama prekė turi būti su etiketėmis, originalioje tvarkingoje pakuotėje.
Grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą.
Siųskite mums adresu:
Kareivių g. 2B, Vilnius arba paštomatu i Rimi Žirmūnų g. 64, Vilnius, visi paštomatai yra šioje lokacijoje (Omniva, DPD, LP Express, Venipak ir Itella).
Rekvizitai siuntimui:
Tel.:+370 606 15258,
info@lapareja.lt,
MB Tiera LT
Pinigai už grąžinamą prekę yra pervedami per 14 darbo dienų į tą banko sąskaitą, iš kurios buvo atliktas mokėjimas už prekę. Keičiama prekė pirkėjui išsiunčiama nemokamai. Prekės transportavimo išlaidos nėra grąžinamos.
Prekių grąžinimas galimas ūkio ministro 2001 m. rugpjūčio 17 d. įsakymu Nr. 258 patvirtintų „Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklių“ nustatyta tvarka.
Tuo atveju, kai prekės grąžinimo priežastis yra netinkama kokybė, Pardavėjas įsipareigoja pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus. Klientas netinkamos kokybės prekes gali grąžinti per 14 darbo dienų nuo jų pristatymo. Netinkamos kokybės prekės keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis „Dėl daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis, patvirtintomis 2012 m. kovo mėn. 15 d. LR Ūkio Ministro įsakymu Nr. 4-243“.